Producenci
Darmowa dostawa już od 299,99 zł !
Darmowa dostawa (Kurier) już od 299,99 zł.
PROMOCJA !
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego częściami w oryginalnym pudełku oraz dowodem zakupu. Wysyłany towar należy tak zabezpieczyć aby nie odniósł uszkodzeń w czasie transportu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Homepalace

ul.Nizinna 13 lok.43

04-386 Warszawa

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym sklepem pisząc na adres kontakt@homepalace.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu 22 126 17 95 (opłata zgodnie z posiadanym cennikiem danego operatora).

Zwrot towaru Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Homepalace

ul.Nizinna 13 lok.43

04-386 Warszawa

Zwracany towar musi być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania oraz powinno posiadać oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta lub sklepu. Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży, oraz wypełniony i podpisany formularz zwrotu towaru. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dochodzenia od Kupującego odszkodowania, w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa lub Sprzedawca może nie uznać reklamacji.

 

 

Numer zamówienia:………........................

 

Nazwa zakupionego towaru: ………………………………………………………………

 

…………………………………………………………………………………………………

 

Data zakupu:...........................................
Kwota zwrotu:..............................

 

Ewentualne uwagi dotyczące zwrotu/wymiany:................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

DANE O RACHUNKU BANKOWYM

 

(proszę podać w przypadku zwrotu towaru)

 

Dane właściciela rachunku:...........................................................................................
Nazwa banku:..........................................................................................

Nr konta:   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27. konsumentowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w okresie 14 dni od dnia dostarczenia. Konsument ma prawo zwrotu bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu z przedsiębiorcą w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością zawodową lub gospodarczą.

 

Zwracany towar musi być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania oraz powinno posiadać oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta lub sklepu.

 

Data i podpis nabywcy

 

........................................................

 

 

 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl