Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

W sklepie Homepalace.pl dokładamy wszelkich starań żeby wszystkie produkty były wolne od wad oraz spełniały Państwa oczekiwania. Niemniej jednak, każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego Homepalace.pl  przysługuje prawo od odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki.

ZWROTY

Jak zwrócić zamówiony towar:

  • Otrzymany towar można zwrócić w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  • Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać wysłane wraz ze zwracanym produktem na adres korespondencyjny: Homepalace Nizinna 13 lok. 43, 04-386 Warszawa , lub mailowo na adres: kontakt@homepalace.pl
  • Pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest dostępne jako załącznik regulaminu sklepu.
  • Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony. Na produktach znajdują się metki, naklejki lub naklejki w kolorze żółtym z pieczątką firmy nie mogą być one usunięte ani oderwane. Zwrócenie produktu bez metek lub naklejek jednoznaczne jest z używaniem rzeczy i należności za taki produkt nie zostaną zwró
  • Koszty zwrotu towaru ponosi klient.

Reklamacje

Jak reklamować zamówiony towar:

W przypadku gdy zakupiony towar okaże się wadliwy, można go reklamować w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@homepalace.pl lub drogą pocztową na adres ul. Nizinna 13/43, 04-386 Warszawa .

Reklamowany produkt należy wysłać na adres: ul. Nizinna 13/43, 04-386 Warszawa

W przypadku gdy towar jest wadliwy można żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej czyli takiej która uniemożliwia korzystanie z rzeczy.

 Odpowiadamy za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację należy zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

USZKODZENIE PRZESYŁKI W TRAKCIE TRANSPORTU

 

  • Zwracany Towar powinien zostać zabezpieczony w należyty sposób na czas transportu oraz powinien zostać do niego dołączony dowód zakupu (np. paragon, faktura VAT ). WAŻNE! Zwracamy uwagę żeby przy odbiorze przesyłki, po podpisaniu listu przewozowego otworzyć paczkę, a następnie bardzo dokładnie sprawdzić, czy zamówiony Towar nie posiada żadnych uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych w transporcie, należy odmówić przyjęcia paczki oraz spisać z kurierem protokół szkody. O zaistniałym problemie prosimy poinformować obsługę sklepu mailowo (kontakt@homepalace.pl) lub telefonicznie (22 126 17 95).

 

  1. Uszkodzenie niejawne, niewidoczne przy odbiorze przesyłki - szkodę należy zgłosić do Firmy Kurierskiej w celu spisania protokołu niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki (należy przygotować numer listu przewozowego, zawartość i wartość przesyłki). Do czasu przyjazdu kuriera, odbiorca powinien pozostawić przesyłkę wraz z opakowaniem do inspekcji kuriera.

 

  1. Przesyłka wysłana do Paczkomatu - uszkodzenie jawne, widoczne przy odbiorze przesyłki - procedurę reklamacyjną można zainicjować już podczas odbioru przesyłki ze skrytki w paczkomacie, poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w paczkomacie, należy niezwłocznie ponownie umieścić przesyłkę w skrytce, pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Operator po wyjęciu przesyłki z paczkomatu i dostarczeniu jej do Oddziału przez Kuriera, dokonuje komisyjnego otwarcia przesyłki paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie firmy Inpost;
  2. Uszkodzenie niejawne, niewidoczne przy odbiorze przesyłki - mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania przesyłki, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną przesyłką paczkomatową do placówki Operatora niezwłocznie, a  najpóźniej niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl