Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@homepalace.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Nizinna 13/43, 04-386 Warszawa , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@homepalace.pl lub drogą pocztową na adres ul. Nizinna 13/43, 04-386 Warszawa .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Nizinna 13/43, 04-386 Warszawa

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

USZKODZENIE PRZESYŁKI W TRAKCIE TRANSPORTU

Dokładamy wszelkich starań, by zabezpieczyć przesyłane produkty tak, by dotarły nienaruszone do Kupującego, niemniej może się zdarzyć, że paczka w drodze ulegnie uszkodzeniu. Co należy zrobić w takim przypadku?

  1. Przesyłka została wysłana kurierem
    - uszkodzenie jawne, widoczne przy odbiorze przesyłki - należy spisać protokół szkody z kurierem, który dostarczył paczkę (w razie odmowy spisania protokołu przez kuriera, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt do Biura Obsługi Klienta danego przewoźnika)
    - uszkodzenie niejawne, niewidoczne przy odbiorze przesyłki - szkodę należy zgłosić do przewoźnika w celu spisania protokołu niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 5 dni od daty odebrania przesyłki (należy przygotować numer listu przewozowego, zawartość i wartość przesyłki). Do czasu przyjazdu kuriera, odbiorca powinien pozostawić przesyłkę wraz z opakowaniem do inspekcji kuriera.
  2. Przesyłka wysłana do Paczkomatu
    - uszkodzenie jawne, widoczne przy odbiorze przesyłki - procedurę reklamacyjną można zainicjować już podczas odbioru przesyłki ze skrytki w paczkomacie, poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w paczkomacie, należy niezwłocznie ponownie umieścić przesyłkę w skrytce, pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Operator po wyjęciu przesyłki z paczkomatu i dostarczeniu jej do Oddziału przez Kuriera, dokonuje komisyjnego otwarcia przesyłki paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie firmy Inpost;
    - uszkodzenie niejawne, niewidoczne przy odbiorze przesyłki - mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania przesyłki, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną przesyłką paczkomatową do placówki Operatora niezwłocznie, a  najpóźniej niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl