Promocje
Kieliszki Bicos Lavender Vista Alegre 4 szt lawendowe
Kieliszki Bicos Lavender Vista Alegre 4 szt lawendowe
249,00 zł 239,00 zł
szt.
Patera  XMAS IS MAGIC 35 cm IVV
Patera XMAS IS MAGIC 35 cm IVV
179,00 zł 149,00 zł
szt.
Kryształowe kieliszki typu shot Vendome Vista Alegre
Kryształowe kieliszki typu shot Vendome Vista Alegre
349,00 zł 249,00 zł
szt.
Kafeteria do espresso 300 ml pistacja
Kafeteria do espresso 300 ml pistacja
129,00 zł 99,00 zł
szt.
Filiżanka do espresso Broadway White Vista Alegre
Filiżanka do espresso Broadway White Vista Alegre
46,00 zł 39,00 zł
szt.
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier InPost) już od 99,00 zł.
Pakowanie i wysyłka

Wszystkie zakupione towary zapakowane są w oryginalne opakowania, dostarczone wraz z produktem przez producenta.

Towary wrażliwe na uszkodzenia w transporcie są dodatkowo zabezpieczane folią bąbelkową lub innym materiałem mającym na celu jak najlepsze zabezpieczenie przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie. Takie przesyłki dodatkowo są oznaczone przed odebraniem przez kuriera jako przesyłka niestandardowa, wymagająca ostrożnego sortowania i transportu.

Razem z zakupionym towarem wysyłany jest dowód zakupu w postaci paragonu lub na życzenie faktury vat.

Istnieje także możliwość odbioru zamówionych produktów w naszej siedzibie. W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt celem umówienia się, aby zamówiony produkt został przygotowana do odbioru. W naszej siedzibie jest możliwość zapłacenia kartą lub gotówką.

USZKODZENIE PRZESYŁKI W TRAKCIE TRANSPORTU

Dokładamy wszelkich starań, by zabezpieczyć przesyłane produkty tak, by dotarły nienaruszone do Kupującego, niemniej może się zdarzyć, że paczka w drodze ulegnie uszkodzeniu. Co należy zrobić w takim przypadku?

  1. Przesyłka została wysłana kurierem
    - uszkodzenie jawne, widoczne przy odbiorze przesyłki - należy spisać protokół szkody z kurierem, który dostarczył paczkę (w razie odmowy spisania protokołu przez kuriera, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt do Biura Obsługi Klienta danego przewoźnika)
    - uszkodzenie niejawne, niewidoczne przy odbiorze przesyłki - szkodę należy zgłosić do przewoźnika w celu spisania protokołu niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 5 dni od daty odebrania przesyłki (należy przygotować numer listu przewozowego, zawartość i wartość przesyłki). Do czasu przyjazdu kuriera, odbiorca powinien pozostawić przesyłkę wraz z opakowaniem do inspekcji kuriera.
  2. Przesyłka wysłana do Paczkomatu
    - uszkodzenie jawne, widoczne przy odbiorze przesyłki - procedurę reklamacyjną można zainicjować już podczas odbioru przesyłki ze skrytki w paczkomacie, poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w paczkomacie, należy niezwłocznie ponownie umieścić przesyłkę w skrytce, pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Operator po wyjęciu przesyłki z paczkomatu i dostarczeniu jej do Oddziału przez Kuriera, dokonuje komisyjnego otwarcia przesyłki paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie firmy Inpost;
    - uszkodzenie niejawne, niewidoczne przy odbiorze przesyłki - mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania przesyłki, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną przesyłką paczkomatową do placówki Operatora niezwłocznie, a  najpóźniej niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl