Koszty dostawy

Dla zakupów powyżej 299,99 zł transport jest bezpłatny, niezależnie od wybranej opcji dostawy.

Koszty dostawy dla zakupów poniżej 299,99 zł:

  1. Kurier DHL
    1. przedpłata: 18,00 zł
    2. dopłata za wysyłkę za pobraniem (płatność przy odbiorze): +3,00 zł
  2. Pocztex 24 (kurier Poczty Polskiej)
    1. przedpłata: 14,00 zł
    2. dopłata za wysyłkę za pobraniem (płatność przy odbiorze): +2,50 zł
  3. Paczkomaty InPost
    1. przedpłata: 12,40 zł
    2. dopłata za wysyłkę za pobraniem (płatność przy odbiorze): +5,90 zł

Wybór rodzaju dostawy zamówionych towarów widoczny jest podczas składania zamówienia.

Odbiór osobisty w Warszawie

Istnieje możliwość odbioru zamówionych produktów w siedzibie naszej firmy. W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt, aby przesyłka była przygotowana do odbioru.

USZKODZENIE PRZESYŁKI W TRAKCIE TRANSPORTU

Dokładamy wszelkich starań, by zabezpieczyć przesyłane produkty tak, by dotarły nienaruszone do Kupującego, niemniej może się zdarzyć, że paczka w drodze ulegnie uszkodzeniu. Co należy zrobić w takim przypadku?

  1. Przesyłka została wysłana kurierem
    - uszkodzenie jawne, widoczne przy odbiorze przesyłki - należy spisać protokół szkody z kurierem, który dostarczył paczkę (w razie odmowy spisania protokołu przez kuriera, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt do Biura Obsługi Klienta danego przewoźnika)
    - uszkodzenie niejawne, niewidoczne przy odbiorze przesyłki - szkodę należy zgłosić do przewoźnika w celu spisania protokołu niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 5 dni od daty odebrania przesyłki (należy przygotować numer listu przewozowego, zawartość i wartość przesyłki). Do czasu przyjazdu kuriera, odbiorca powinien pozostawić przesyłkę wraz z opakowaniem do inspekcji kuriera.
  2. Przesyłka wysłana do Paczkomatu
    - uszkodzenie jawne, widoczne przy odbiorze przesyłki - procedurę reklamacyjną można zainicjować już podczas odbioru przesyłki ze skrytki w paczkomacie, poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w paczkomacie, należy niezwłocznie ponownie umieścić przesyłkę w skrytce, pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Operator po wyjęciu przesyłki z paczkomatu i dostarczeniu jej do Oddziału przez Kuriera, dokonuje komisyjnego otwarcia przesyłki paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie firmy Inpost;
    - uszkodzenie niejawne, niewidoczne przy odbiorze przesyłki - mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania przesyłki, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną przesyłką paczkomatową do placówki Operatora niezwłocznie, a  najpóźniej niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl