Promocje
Kryształowe kieliszki typu shot Vendome Vista Alegre
Kryształowe kieliszki typu shot Vendome Vista Alegre
349,00 zł 249,00 zł
szt.
Kafeteria do espresso 300 ml pistacja
Kafeteria do espresso 300 ml pistacja
129,00 zł 99,00 zł
szt.
Kieliszki Bicos Lavender Vista Alegre 4 szt lawendowe
Kieliszki Bicos Lavender Vista Alegre 4 szt lawendowe
249,00 zł 239,00 zł
szt.
Obieraczka do warzyw Lurch kolor brąz
Obieraczka do warzyw Lurch kolor brąz
9,99 zł 3,99 zł
szt.
Patera  XMAS IS MAGIC 35 cm IVV
Patera XMAS IS MAGIC 35 cm IVV
179,00 zł 149,00 zł
szt.
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier InPost) już od 99,00 zł.
Koszty dostawy

Dla zakupów powyżej 99 transport jest bezpłatny, niezależnie od wybranej opcji dostawy.

Koszty dostawy dla zakupów poniżej 99 :

  1. Kurier DPD 
    1. przedpłata: 14,90 zł
    2. dopłata za wysyłkę za pobraniem (płatność przy odbiorze): +2,90 zł
  2. Kurier InPost
    1. przedpłata: 14,00 zł
    2. dopłata za wysyłkę za pobraniem (płatność przy odbiorze): +2,90 zł
  3. Kurier DHL
    1. przedpłata: 17,50,00 zł
    2. dopłata za wysyłkę za pobraniem (płatność przy odbiorze): +2,90 zł
  4. Paczkomaty InPost
    1. przedpłata: 12,00 zł
    2. dopłata za wysyłkę za pobraniem (płatność przy odbiorze): +2,90 zł
  5. Paczka w RUCHu
    1. przedpłata 8,99 zł

Wybór rodzaju dostawy zamówionych towarów widoczny jest podczas składania zamówienia.

Odbiór osobisty w Warszawie

Zapraszamy do odbioru zamówionych produktów w siedzibie naszej firmy. Można odebrać produkty już opłacone lub opłacić gotówką lub kartą na miejscu.

W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt, aby przesyłka była przygotowana do odbioru.

Adres: Warszawa, ul. Nizinna 13 lok.43, parter.

USZKODZENIE PRZESYŁKI W TRAKCIE TRANSPORTU

Dokładamy wszelkich starań, by zabezpieczyć przesyłane produkty tak, by dotarły nienaruszone do Kupującego, niemniej może się zdarzyć, że paczka w drodze ulegnie uszkodzeniu. Co należy zrobić w takim przypadku?

  1. Przesyłka została wysłana kurierem
    - uszkodzenie jawne, widoczne przy odbiorze przesyłki - należy spisać protokół szkody z kurierem, który dostarczył paczkę (w razie odmowy spisania protokołu przez kuriera, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt do Biura Obsługi Klienta danego przewoźnika)
    - uszkodzenie niejawne, niewidoczne przy odbiorze przesyłki - szkodę należy zgłosić do przewoźnika w celu spisania protokołu niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 5 dni od daty odebrania przesyłki (należy przygotować numer listu przewozowego, zawartość i wartość przesyłki). Do czasu przyjazdu kuriera, odbiorca powinien pozostawić przesyłkę wraz z opakowaniem do inspekcji kuriera.
  2. Przesyłka wysłana do Paczkomatu
    - uszkodzenie jawne, widoczne przy odbiorze przesyłki - procedurę reklamacyjną można zainicjować już podczas odbioru przesyłki ze skrytki w paczkomacie, poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w paczkomacie, należy niezwłocznie ponownie umieścić przesyłkę w skrytce, pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Operator po wyjęciu przesyłki z paczkomatu i dostarczeniu jej do Oddziału przez Kuriera, dokonuje komisyjnego otwarcia przesyłki paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie firmy Inpost;
    - uszkodzenie niejawne, niewidoczne przy odbiorze przesyłki - mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania przesyłki, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną przesyłką paczkomatową do placówki Operatora niezwłocznie, a  najpóźniej niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl