Producenci
Promocje
Filiżanka do espresso Colours Vista Alegre zielona
Filiżanka do espresso Colours Vista Alegre zielona
126,00 zł 110,00 zł
szt.
Komplet ręczników Noblesse Cawo 2 szt
Komplet ręczników Noblesse Cawo 2 szt
210,00 zł 199,50 zł
szt.
Ręcznik bawełniany granatowo-biały 70x140 Breton Cawo
Ręcznik bawełniany granatowo-biały 70x140 Breton Cawo
130,00 zł 117,00 zł
Ręcznik bawełniany Ambiente Ornament biały 70x140 Cawo
Ręcznik bawełniany Ambiente Ornament biały 70x140 Cawo
130,00 zł 117,00 zł
szt.
Komplet ręczników Noblesse ecru 50x100  2szt Cawo
Komplet ręczników Noblesse ecru 50x100 2szt Cawo
118,00 zł 112,10 zł
szt.
Karafka na oliwę lub ocet RITZ kryształ Vista Alegre
Karafka na oliwę lub ocet RITZ kryształ Vista Alegre
359,00 zł 199,00 zł
szt.
Podkładki pod kubek Love Who You Want Vista Alegre
Podkładki pod kubek Love Who You Want Vista Alegre
319,00 zł 199,00 zł
zestaw
Ręcznik bawełniany Ambiente Ornament beżowy 70x140 Cawo
Ręcznik bawełniany Ambiente Ornament beżowy 70x140 Cawo
130,00 zł 117,00 zł
szt.
Koszty dostawy

Dla zakupów powyżej 299 zł transport jest bezpłatny, niezależnie od wybranej opcji dostawy.

Koszty dostawy dla zakupów poniżej 299 zł:

  1. Kurier DPD 
    1. przedpłata: 14,90 zł
    2. dopłata za wysyłkę za pobraniem (płatność przy odbiorze): +2,90 zł
  2. Kurier InPost
    1. przedpłata: 14,00 zł
    2. dopłata za wysyłkę za pobraniem (płatność przy odbiorze): +2,90 zł
  3. Kurier DHL
    1. przedpłata: 17,50,00 zł
    2. dopłata za wysyłkę za pobraniem (płatność przy odbiorze): +2,90 zł
  4. Paczkomaty InPost
    1. przedpłata: 12,00 zł
    2. dopłata za wysyłkę za pobraniem (płatność przy odbiorze): +2,90 zł
  5. Paczka w RUCHu
    1. przedpłata 8,99 zł

Wybór rodzaju dostawy zamówionych towarów widoczny jest podczas składania zamówienia.

Odbiór osobisty w Warszawie

Zapraszamy do odbioru zamówionych produktów w siedzibie naszej firmy. Można odebrać produkty już opłacone lub opłacić gotówką lub kartą na miejscu.

W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt, aby przesyłka była przygotowana do odbioru.

USZKODZENIE PRZESYŁKI W TRAKCIE TRANSPORTU

Dokładamy wszelkich starań, by zabezpieczyć przesyłane produkty tak, by dotarły nienaruszone do Kupującego, niemniej może się zdarzyć, że paczka w drodze ulegnie uszkodzeniu. Co należy zrobić w takim przypadku?

  1. Przesyłka została wysłana kurierem
    - uszkodzenie jawne, widoczne przy odbiorze przesyłki - należy spisać protokół szkody z kurierem, który dostarczył paczkę (w razie odmowy spisania protokołu przez kuriera, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt do Biura Obsługi Klienta danego przewoźnika)
    - uszkodzenie niejawne, niewidoczne przy odbiorze przesyłki - szkodę należy zgłosić do przewoźnika w celu spisania protokołu niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 5 dni od daty odebrania przesyłki (należy przygotować numer listu przewozowego, zawartość i wartość przesyłki). Do czasu przyjazdu kuriera, odbiorca powinien pozostawić przesyłkę wraz z opakowaniem do inspekcji kuriera.
  2. Przesyłka wysłana do Paczkomatu
    - uszkodzenie jawne, widoczne przy odbiorze przesyłki - procedurę reklamacyjną można zainicjować już podczas odbioru przesyłki ze skrytki w paczkomacie, poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w paczkomacie, należy niezwłocznie ponownie umieścić przesyłkę w skrytce, pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Operator po wyjęciu przesyłki z paczkomatu i dostarczeniu jej do Oddziału przez Kuriera, dokonuje komisyjnego otwarcia przesyłki paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie firmy Inpost;
    - uszkodzenie niejawne, niewidoczne przy odbiorze przesyłki - mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania przesyłki, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną przesyłką paczkomatową do placówki Operatora niezwłocznie, a  najpóźniej niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl